محسن فرزند ایران
محسن نامه
چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : محسن موسوی

پیازچه و خواص آن

پیازچه به انگلیسی،پیازچه کوهی،پیازچه english،پیازچه خواص،پیازچه در بارداری

پیازچه برای بهتر شدن طعم غذاها اغلب استفاده می شود.بهتر است بدانید که علاوه بر این که این گیاه بسیار خوش مزه و خوش طعم است، دارای خواص تغذیه ای فراوانی نیز دارد.لازم به ذکر است که پیازچه مثل سیر و تره فرنگی از خانواده آلیوم است و پیاز آن قبل از این که به طور کامل رسیده شود از زمین چیده می گردد.

پیازچه،خواص پیازچه

فواید تغذیه ای پیازچه را می دانید: لازم به ذکر است که پیازچه خواص زیادی دارد که بیشتر آن ها مثل پیاز است. از خواص دارویی پیازچه می توان گفت :کاهش قند خون،کاهش کلسترول خون بالا،کاهش فشار خون بالا، کاهش خطر پیشرفت سرطان کولون و دیگر سرطان ها و کاهش التهاب را می توان نام برد

پیازچه،خواص پیازچه

کوئرستین:این ترکیب موجود در پیازچه دارای فواید ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی می باشد. جالب است بدانید که پیازچه غنی از این ویتامین است. البته ویتامین C به ارتقاء سیستم ایمنی بدن کمک می کند و از بدن در برابر بیماری های قلبی – عروقی، بیماری های چشمی و چین و چروک های پوستی محافظت می نماید.قابل ذکر است که از مواد مغذی دیگری که در پیازچه موجد است می توان به فیبر، منیزیم، ویتامین B6، پتاسیم و مس اشاره نمود.

پیازچه،خواص پیازچه

چگونه از پیازچه استفاده نمایید؟لازم به ذکر است که پیازچه دارای طعمی ملایم است که به عنوان یک سبزی چند منظوره می توان از آن در غذاهای مختلف استفاده نمود.در واقع هر دو قسمت حبابی شکل سفید رنگ و رشته های سبز رنگ پیازچه قابل مصرف می باشند.

پیازچه،خواص پیازچه
گفتنی است که همچنین، پیازچه های ریز و خرد شده را می توان درون سالادها، سُس ها و سوپ ها ریخت و یا این که آن را در غذاهایی مثل پیتزاها، ماکارونی ها و… استفاده کرد.بعضی افراد با پیازچه املت درست می کنند که بسیار خوشمزه است.پس پیازچه را در میان سفره هاتون فراموش نکنید.

پیازچه و خواص آن

مطالب مرتبط:

پیاز

موسیر

تره فرنگی

چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : محسن موسوی

ازگیل و خواص آن

ازگیل به انگلیسی،ازگیل ژاپنی،ازگیل وحشی، ازگیل خواص،ازگیل چیست

درباره ازگیل و خواصش چقدر می دانید؟

جالب است بدانید که ازگیل میوه‌ای عجیب و ناشناخته برای بیشتر مردم دنیا است. البته بعضی طعم آن را مشابه با انجیر، کامکوات و خرمای ایرانی می‌دانند و بعضی دیگر مزه ای مابین گلابی و زالزالک را به آن نسبت می‌دهند. در واقع ازگیل برای بسیاری از مردم دنیا عجیب و جذاب می باشد، آن را به عنوان میوه‌ای فانتزی می‌شناسند و قیمت بالایی هم دارد. ولی در ایران، عراق، ترکیه و بعضی کشورهای اروپایی به فراوانی پیدا می‌شود و البته یکی از معدود میوه‌هایی است که در فصل زمستان به بار می‌نشیند و میوه می دهد.
ازگیل،خواص ازگیل
ازگیل را چقدر می شناسید؟
لازم به ذکر است که ازگیل ابتدا به رنگ سفید است و با رسیده شدن به رنگ قهوه‌ای در می‌آید. واقعیت این است که این گیاه که در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا پیدا می‌شود، به سرعت فاسد می‌گردد و سرشار از پکتین می‌باشد. البته به همین علت برای تهیه انواع ژله، مارمالاد و مربا مناسب است. جالب است بدانید که درخت ازگیل برگ‌هایی به رنگ زرد و قرمز دارد و چوب این درخت خاصیت منحصر به فردی دارد و غیرقابل شکستن می باشد. قابل به ذکر است که ازگیل یکی از میوه‌هایی است که سرشار از پتاسیم می‌باشد و به همین علت برای افرادی که ابتلا  به فشارخون بالا می‌باشند، مناسب و مفیداست
ازگیل،خواص ازگیل
جالب است بدانید که ازگیل سرشار از مواد مغذی می باشد هر 100 گرم از میوه ازگیل دارای 43 کالری، انرژی می‌باشد. البته 100 گرم از میوه ازگیل همچنین، 5/0 میلی‌گرم روی، 5/0 میلی‌گرم منگنز، 2/7 میلی‌گرم آهن، 39 میلی‌گرم فسفر، 55 میلی‌گرم منیزیم، 73 میلی‌گرم کلسیم و 792 میلی‌گرم پتاسیم دارد. این ارقام نشان می‌دهد که ازگیل سرشار از مواد معدنی می‌باشد. همچنین ازگیل فاقد هرگونه چربی اشباع و کلسترول است و در آن 75 درصد آب و 21 نوع اسید چرب مانند استئاریک اسید، پالمتیک اسید، لینولئیک اسید و اولئیک اسید وجود دارد. د رواقع همچنین سرشار از ویتامین C، ویتامین A، ویتامین B1 و ویتامین B2 می‌باشد.
ازگیل،خواص ازگیل

ازگیل بر ضد سنگ کلیه می باشد بهتر است بدانید که اصلی‌ترین کاربرد ازگیل برای رفع مشکلات کلیوی می‌باشد زیرا آب مولکولی زیادی دارد و بدن را سم زدایی می‌ نماید در نتیجه به عنوان همکاری برای کلیه‌ها معرفی می‌ گردد.البته مصرف مداوم ازگیل دفع ادرار را تسهیل می‌نماید و سنگ‌های کلیوی را از بین می‌برد. بدنیست بدانید که برای از بین بردن سنگ‌های کلیوی علاوه بر میوه ازگیل، از جوشانده برگ ازگیل، نیز می‌توان استفاده نمود.

ازگیل،خواص ازگیل

خوب است بدانید که ازگیل سرشار از ترکیبات فنلی می‌باشد. در واقع این ترکیبات فنلی در بدن تبدیل به پلی فنل‌ها می‌شوند و برای تولید آنزیم‌های آنتی‌اکسیدانی به کار می‌روند. البته تولید پلی فنل‌ها یکی از سیستم‌های دفاع آنتی‌اکسیدانی در بدن برای مقابله با رادیکال‌های آزاد است. ازگیل سرشار از فنولیک اسید و فلاوونوئیدها می‌باشد و به عنوان یکی از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی شناخته شده است. بهتر است بدانید که همان طور که می‌دانید مصرف میوه‌هایی با ظرفیت آنتی‌اکسیدانی بالا مثل ازگیل موجب از بین رفتن رادیکال‌های آزاد و در نتیجه پیشگیری از ابتلا به بسیاری سرطان‌ها می‌گردد.این میوه پر خاصیت در سرمای زمستان فراموش نکنید.

ازگیل و خواص آن

مطالب مرتبط:

عناب

زغال اخته

آلبالو

توت فرنگی

یک شنبه 13 دی 1394برچسب:, :: 9:44 ::  نويسنده : محسن موسوی

شاهدانه و خواص آن

شاهدانه خواص،شاهدانه نر و ماده،شاهدانه چیست،شاهدانه ماده،شاهدانه در بارداری

لازم به ذکر است که دانه شاهدانه، یکی از مغذی‌ترین و قابل هضم‌ترین مواد غذایی است که روی زمین موجود است. در واقع دانه شاهدانه سرشار از پروتئین،‌ اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای چرب ضروری برای بدن می باشد. جالب است بدانید که دانه‌های شاهدانه دارای خواص تغذیه‌ای فراوانی هستند و منبع خوبی از اسیدهای چرب ضروری و اسیدهای آمینه ضروری و نیز مواد معدنی نیز می باشندو برای بدن بسیار مفید است.

شاهدانه،خواص شاهدانه
بدنیست بداند که طبق نتایج تحقیقات، افرادی که به طور منظم دانه‌های شاهدانه را مصرف می‌کنند فشار خون و همچنین میزان کلسترول بد در خون آن‌ها با کاهش روبرو خواهد شدو فشار خون بالا نخواهند داشت. لازم به ذکر است که پروتئین و آنزیم‌های موجود در دانه‌های بدون پوست شاهدانه، از آن جا که موجب کاهش ورم و التهاب می‌شود کمک خوبی برای مبتلایان به آرتروز و همچنین درد مفاصل به شمار می رود. بهتر است بدانید که اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستید، شاهدانه را همراه با صبحانه میل نمایید. مصرف شاهدانه هنگام صبح و در وعده صبحانه، موجب احساس سیری طولانی طی روز در شما خواهد شد و به این ترتیب دیگر نسبت به خوردن غذاهای شور و شیرین اشتهای کاذب نخواهید داشت.

شاهدانه،خواص شاهدانه
خوب است بدانید که مصرف این ماده غذایی همچنین باعص تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز تنظیم هورمون‌ها خواهدگشت.بعضی از مبتلایان به بیماری ام اس برای رفع علائم مشکل خود، به طور قانونی از این دارو استفاده می‌کنند.جالب است بدانید که تحقیقات روی این گیاه برای تولید دارویی به عنوان درمان بیماری‌های ناتوان کننده سیستم عصبی بدن ادامه دارد. در واقع دانشمندان آمریکایی اعلام کرده‌اند ترکیب شیمیایی گیاه شاهدانه می‌تواند مانع گسترش سلول‌های سرطان سینه در بدن خواهد شد.

شاهدانه،خواص شاهدانه

شاهدانه خاصیت  ضد اسپاسم و انقباضات عضلانی دارد.بهتر است بدانید که مسهل است و در درمان یبوست کاربرد دارد.در واقع برای افرادی که دچار احتباس ادرار شده‌اند، کاربردی است.خاصیت ضد انگل معده دارد.در واقع در استعمال خارجی به ویژه روی تاول‌ها کاربرد دارد.

شاهدانه،خواص شاهدانه
جالب است بدانید که گیاه شاهدانه ارزش زیادی برای معالجه کزاز دارد.
بهتر است بدانید که  گیاه شاهدانه مسکن واقعی و موثری برای درد شکم و معالجه میگرن و درد اعصاب و روماتیسم است.

شاهدانه و خواص آن

مطالب مرتبط:

کنجد

هل

سیاه دانه

رازیانه

دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : محسن موسوی

پل خواجو +تاریخچه و عکس

پل خواجو اصفهان،پل خواجو تاریخچه،تاریخچه پل خواجو اصفهان،پل خواجو+عکس،پل خواجو مالزی

یکی از معروفترین و پربازدیدترین محل های تاریخی در ایران در شهر اصفهان قرار دارد و نام آن پل خواجو است.

قابل ذکر است که اطراف پل مانند قدم در ایام بهار و تابستان و روزهاى تعطیل، محل گردشگاه عموم اهالى است

و بعضى روزها به حدى جمعیت زیاد است که راه عبور و مرور در طبقه دوم تقریباً مشکل و سخت می گردد.

و بازدیدکنندگان به سختی عبور می کنند.

پل خواجو،تاریخچه پل خواجو

بهتر است بدانید که از مزایاى اختصاصى این پل سدى بوده که براى آن در موقع ساختن در نظر گرفته ‏شده است

که هر زمان اقتضاء داشته با بستن چشمه‏ هاى پایین آب بالا مى ‏آمده و حکم دریاچه و سدى پیدا مى ‏کرده و از این رو گفته ‏اند:

داراى جهان پناه عباس دریاچه و سد و پل بنا کرد

پل خواجو،تاریخچه پل خواجو

قابل توجه است که  بناى این سد و دریاچه براى این بوده که منظره عمارات و باغ هاى واقع در آن محل باشد

و در هنگام جلوس در آن عمارات و باغات از منظره دریاچه‏اى که با بستن سد ایجاد مى ‏گردید لذت بخش باشد.

لازم به ذکر است که این پل علاوه بر اینکه براى عبور و مرور قوافل و عابران ساخته شده بود

براى تفرج و گردش مردم و پادشاه نیز مناسب بوده است.

در واقع چنانچه از قصص الخاقانى نقل شده در سال (1060 ه.ق) که پل ساخته شد و به پل شاهى مشهور شد

جالب است بدانید که بعد از تعطیلات نوروز آن سال برحسب فرمان شاه عباس ثانى پل را آیین بندى و چراغان کردند

و هر یک از غره‏هاى آن را یکى از امراء و بزرگان تزیین نمود و براى جشن فراهم  گردید

و شعراى مشهدى قصیده‏اى در 45 بیت و نیز صائب تبریزى قصیده‏اى در وصف آن چراغانى و جشن سروده‏ اند.

پل خواجو،تاریخچه پل خواجو
مؤلف تاریخ اصفهان ورى چنین گفته درباره پل خواجو :

جالب است بدانید که  مبانى شگرف اصفهان یکى پل هایى است که روى زاینده رود بنا شده مانند پل بابا رکن الدین که به پل خواجو مشهور

است. در واقع ریشه و اساسش قبل از عجم بوده و زمان ترکمان‏هاى آق‏ قوینلو تعمیرى از آن شده و به عهده صفویه مرتبه بالا را طرح انداخته و در

بیگلربیگى صدر اصفهانى روى مرتبه فوقانى بالاخانه ساخته بود به نام خود که در 1310 اجزاى ظل السلطان تخریب کردند و راه چهار باغ نو است

براى تخت پولاد.
بهتر است بدانید که  نامیدن آن به پل خواجو به خاطر این است که در مجاورت محله خواجو ساخته شده

و پل شیراز از این نظر که نزدیک جاده اصفهان به شیراز واقع گردیده و پل گبرها از نظر این که گبرها از این پل به محله خود می ‏رفته‏ ند

و پل حسن آباد از جهت این که محل خواجو را در قدیم حسن آباد نامیده می شده است .

و اما پل شاهى از این جهت بود که چون شاه عباس دوم در سال یک هزار و شصت پل را کامل کرد

و از هر جهت آراسته گردید به پل شاهى مشهور گردید و تیمورى از آن نظر گفته‏ اند

که تیمور به داماد خود حسن پاشا دستور داده بود که آن پل را بنا کند و او نیز بنا کرد.

پل خواجو،تاریخچه پل خواجو

قابل توجه است که از گفتار مورخان مشخص است که در جاى کنونى پل هاى خواجو پل دیگرى بوده که به وضع آندراس در آمده بوده و قابل

استفاده نبوده است و از این رو شاه عباس دوم دستور داده بر طبق نقشه پلى بر روى زاینده رود که در نزدیکى باغ سعادت آباد و عمارت آینه خانه

بوده ساخته شود و کارکنان بر طبق دستور ساعى بوده ‏اند که این پل از پل الله وردیخان و سایر پل ها زیباتر و بهتر ساخته گرددو مسلم پل با وضع

کنونى بعد از شاه عباس دوم ایجاد شده و پلى که پیش بوده، اهمیتى از نظر ساختمان نداشته است و مسلم سطح معمارى آن پل در هنگام

احداث پل الله وردیخان پائین‏تر بوده است.

در واقع در طول این پل اختلاف است، چنانچه در گفته ‏هاى پیش نوشته شد طول را 150 و عرض را 14 متر نوشته ‏اند ولى در گنجینه آثار تاریخى

اصفهان طول 132/5 متر و عرض 12 متر نوشته شده بود.

بهتر است بدانید که عدد چشمه این پل را بعضى 26 و برخى 24 و کسانى 21 و دیگران 28 نوشته ‏اند و گمان می ‏رود بعضى از چشم‏هاى آن در زیر

شن و خاک مسطور شده باشد.

حتما از این شهر زیبا و پل ها و مناطق تاریخی آن دیدن کنیدو لذت ببرید.

پل خواجو +تاریخچه و عکس

پل طبیعت تهران

شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : محسن موسوی
تزیین سالاد الویه در ارومیه
 
حال ظرف محتوی ژله و سالاد را داخل ظرف مورد نظر برمی‌گردانیم.

تزیین سالاد الویه در ایران
برگ کلم را به شکل قلب برش بزنید ( بهتر است از قسمت ضخیم تر برگ کلم استفاده کنید )با استفاده از خلال چوبی هویج را بالای برگ کلم متصل کنید و برای تزیین سالاد مورد استفاده قرار دهید
تزیین سالاد الویه در ایران
در اینجا چند مدل گل فوق العاده زیبا رو با شلغم و پیازچه و پیاز قرار میدم. گل ها خیلی راحت تهیه میشن.

پوست نازک شلغم رو میگیریم و با پوست کن لایه های نازکی رو ازش جدا میکنیم
تزیین سالاد الویه در ایران
روی این سالاد الویه را با سس پوشاندند و با برگ جعفری و هویج به شکل گل درست کرده‌ایم.

تزیین سالاد الویه در ایران
یکی از نوار های نازکی که داشتیم رو برمیداریم و میپیچیم

برای سر پنگوئن هسته زیتون را خارج کنید و قسمت پایین ان را شکاف دهیدبخش پایین زیتون و در بخشی که شکاف داده اید تکه ای هویج بعنوان نوک پرنده وارد نمائید
تزیین سالاد الویه در ایران
از پایین ترین بخش هویج شروع کنید و از هر گوشه به سمت پایین مستقیم برش بزنید
تزیین سالاد الویه در ایران
برای تزئین تربچه بصورت بالا میتوانید با فاصله روی تربچه ها شیار ایجاد کنید و پس از پایان کار دو طرف تربچه را خیلی ارام بکشید تا شکل بالا ایجاد شود ، همچنین میتوانید با فاصله مساوی یک در میان خط ها را بکنید تا شکل ایجاد شود.

 
 
 
بعد گوجه گیلاسی را نصف کرده و آن را وسط گل خود قرار دهید.
تزیین سالاد الویه در ایران
زیتون بزرگ مخصوص بدن پنگوئن را از وسط برش بزنید ( برش به انتها نرسد )پنیر خامه ای را درون کیسه فریزر یا قیف بریزید و داخل زیتون را با پنیر پر کنید
تزیین سالاد الویه در ایران
بنا به گزارش آکاایران : پوست هویج را با چاقو به صورتی ببرید که هویج به شکل 5 ضلعی مشاهده شود
تزیین سالاد الویه در ایران
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در خاورمیانه
 
 انسجام یک فروشگاه در این مسأله باعث خریداران بیشتر می شود.
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران

مثل خیلی از فروشگاه هایی که در سطح شهرها و کشورها وجود دارند و چیدمان محصولات در آنها از نظم و ترتیب برخوردار است فروشگاه های آنلاین هم باید از چیدمان مناسب برای مطالب و محصولات خود استفاده کنند.
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
یک فروشگاه اینترنتی می بایست از مبانی فروش خاصی پیروی کند

.رنگها را متناسب با نوع محصولات و ویژگیهای خریداران انتخاب کنید .
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
قالب رو طراح راه اندازی میکنه ، مشتری به هیچ وجه در مواردی که تخصص کافی نداره دخالت نمیکنه، مثلا مشتری هرگز نمیگه چرا دکمه سبد خرید این رنگیه یا چرا بزرگه یا چرا کوچیک ، چیزی که تو ایران متاسفانه فراوانه .
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران

تبلیغات وب سایت شما نقطه ای است که شما بازدیدکنندگان وب سایتتان را به مشتریان خود تبدیل می کنید.

مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران

این خدمات می تواند در موارد مختلفی باشد مثلاً یک فروشگاه خوب یک گروه پشتیبانی برای مشتری های خود در نظر می گیرد تا به سوالات آنها در مورد محصولات پاسخ دهند و به مشتریان در انتخاب کالا کمک کنند.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت تان اطلاعات کافی در خصوص اینکه صاحبان این سایت چه کسانی می باشند و چرا این وب سایت و صاحبان آن افراد امینی هستند ارائه می دهد.

مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
یک فروشگاه آنلاین خوب باید دارای امکانات مناسبی برای جست و جوی کالا در بخش Search داشته باشد یعنی این بخش بتواند به خوبی کالای مورد نظر مشتریان را در فروشگاه جست و جو کند و اطلاعات کامل کالا از جمله قیمت و کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد.
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
شما تنها به یک ابزار نیاز دارید:  وردپرس. در اکثر موارد هیچ دلیلی وجود ندارد که وقت و هزینه خود را صرف موارد دیگر نمایید
 
 
قالب روی سایت سوار میشه و اگه باگی داشته باشه برطرف میشه و یک کار استاندارد و کاربر پسند تحویل داده میشه ، طراح هم یک نمونه کار خوب داره و هم مشتری یک سایت باحال و استاندارد که شروع میکنه به فروش خوب و سودآوری
مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران

در قرار دادن تبلیغات وسواس داشته باشید و از قراردادن تبلیغات غیر مرتبط با موضوع سایت و یا تبلیغ محصولات زرد و قاقد ذهنیت مثبت در کاربران به شدت پرهیز کنید.

مزایای بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
سه شنبه 19 آبان 1394برچسب:, :: 8:33 ::  نويسنده : محسن موسوی

خرید ساعت رولکس اصل در ایلام
 
تلفظ صحیح برندهای ساعت   به طور کلی تلفظ اسامی خاص خارجی در میان ایرانیان همواره بحث برانگیز بوده است.
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
که  نیاز اندازه گیری مداوم فواصل زمانی کوتاه تر از واحدهای طبیعی یعنی : ( روز ، ماه و سال ) را برطرف می کند.


به همین دلیل انسانها به ساعت‌ها خیلی اهمیت میدن.
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
شور و اشتیاق، بازاریابی خلاقانه و توجه و پیگیری بی وقفه نسبت به جزئیات و بی نقص بودن محصولات، عوامل موثر در موفقیت رولکس محسوب می شوند.
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
زمان سنجی «المپیک» «امگا» اولین کرونوگراف خود را در سال 1898 تولید کرد و در طول 10 سال بعد، بیشتر از 16 مسابقه‌ی ورزشی بزرگ با آنها زمان سنجی شد.
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
کلمه ی ساعت مچی (Clock) از زبانهای محلی ( هلندی ، فرانسه و لاتین ) یعنی از کلمات Clocca  و Clagan  که به معنی زنگ  می باشند  مشتق شده است
خرید ساعت رولکس اصل در ایران

امروزه  ساعت های مچی و دیگر زمان شمار ها که می توانند توسط یک نفر حمل و نقل شوند از ساعت های دیواری (Clocks) متمایز شده اند.


ساعت‌های مچی آنالوگ، ساعت‌های مچی دیجیتال و یه گروه جدید به نام ساعت‌های مچی هوشمند.
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
نام اولیه شرکت "ویلسدورف و دیویس" بود که بعدها به رولکس تغییر کرد.
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
ساعت ه ای کرونوگراف عموما به ساعت های ابزاری معروف هستند و شما باید انتخاب درستی در خرید ابزار کاری خود داشته باشید
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
بولگاری که اکنون در یکصد وسی امین سال تاسیس آن می باشیم فعالیت خود را در سال 1884 میلادی در شهر رم ایتالیا آغاز کرد
خرید ساعت رولکس اصل در ایران
درکاربرد عمومی امروزه یک " ساعت" به هر وسیله ای برای اندازه گیری و نمایش زمان اطلاق می شود

ساعت رولکس اصل
 
ساعت های شمعی و چوب های سوزاندنی که به طور تقریبی سرعت سوختن آنها قابل پیش بینی بوده است نیز به منظور برآورد گذر زمان استفاده می شدند.

خرید ساعت رولکس اصل در ایران
یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:, :: 8:22 ::  نويسنده : محسن موسوی
 
قیمت ساعت  movadoدر کل ایران
 بهتر است قبل از تصمیم به خرید، مشخص کنید چه انتظاراتی از ساعتتان دارید، کجا می‌خواهید آن را استفاده کنید یا از کجا باید آن را تهیه کنید
قیمت ساعت  movadoدر ایران
مقاوم در برابر آب ۳۰ متر(Water Resistant 30 M): در مقابل رطوبت و غوطه‌ور شدن در آب مقاوم است اما نه برای شنا کردن.

قصد استفاده از ساعت های مچی کلاسیک را دارید؟ معمولا این دسته از ساعت ها دارای بندهایی از جنس استیل، طلا، و یا نقره دارند
قیمت ساعت  movadoدر ایران
این ساعتها از نوع مکانیکی و با ضخامت 3.65 میلی متر باعث حیرت علاقمندان ساعت شده بود
قیمت ساعت  movadoدر ایران
قیمت این ساعت در مدل های مختلف زنانه و مردانه با توجه به جنس بدنه ( استیل ، طلای زرد و یا طلای سفید ) و تزئینات آن که معمولا از برلیان استفاده می شود بین 14000 دلار تا 91000 دلار می باشد
قیمت ساعت  movadoدر ایران
قاب (CASE): جلد خارجی که قسمتهای متحرک ساعت را درون خود جای میدهد.

 کلمه ی ساعت (Clock) از زبانهای محلی ( هلندی ، فرانسه و لاتین ) یعنی از کلمات Clocca  و Clagan  که به معنی زنگ  می باشند  مشتق شده است
قیمت ساعت  movadoدر ایران

در این میان برند «اولیس ناردینUlysse Nardin » توانست با افزایش هزینه های تبلیغات به 5 میلیون دلار در سال 2014 به جایگاه بیست و پنجم برسد.
قیمت ساعت  movadoدر ایران
برای شناسایی این ساعت‌ها بهتر است به چند فروشگاه سر بزنید و مدل‌های مختلف را بررسی کنید.
قیمت ساعت  movadoدر ایران
بعد اینکه برند ساعت مچی را انتخاب کردید سری به وب سایت رسمی آن برند بزنید.
 
 
کورنوگراف Chronograph : ساعتهای جدید با چند موتور که باعث شده این ساعتها دارای قایلیتهای متفاوت باشند.
قیمت ساعت  movadoدر ایران
(Sundial) شاخص آفتاب ، که ساعات یک روز را با استفاده از خورشید اندازه گیری می کند.
قیمت ساعت  movadoدر ایران

چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : محسن موسوی
 تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در  کرمان
بسیاری افراد پس از اینکه برای کوچک کردن بینی خود را عمل جراحی انجام میدهند ، با مشکلاتی جدی برای بینی خود مواجه میشوند که حتی از کرده خود پشیمان میشوند
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران

همچنین تهیه عسل و روغن زیتون و ماساژ آن بر روی بینی کمک می کند تا چربی های ریز پوست بینی از بین برود و بینی تان کمی کوچکتر شود.
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران
البته 90 درصد زنان جراحی عمل زیبایی بینی انجام داده‌اند.


نقش بینی در زیباشناسی از آنجا که در وسط صورت قرار دارد و بارزترین واحد زیباشناختی صورت است
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران
اما کره ای‌ها در یک اقدام بسیار جالب ، یک وسیله ای را اختراع کرده اند که بدون نیاز به عمل جراحی ، می‌توانید بینی خود را کوچکتر کنید .
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران

درون حفره‌های بینی را تیره کرده و با گوش پاک‌کن به طرف پایین محو می‌کنیم.


اینکه می‌گویند برای کمتر جلوه کردن بینی باید آرایش چشم و لب‌های‌تان را بیشتر کنید کاملا اشتباه است!
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران
یک سری دیگر از عوارض، به ظاهر بینی برمی گردد، این عوارض هم به خاطر کم برداشتن یا زیاد برداشتن بافت ها به وجود می آید

تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران
وقتی رشد صورت و بینی به پایان می‌رسد و فرد به دوران بزرگسالی وارد می‌ شود، با چنین روش‌‌هایی نمی‌توان اندازه بینی را کوچک کرد.

 
 
از این رو در جراحی بینی باید همواره حداقل دستکاری انجام شود و برای از بین رفتن عوارض نیز باید برداشتن بافتها به حداقل ممکن برسد .

تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران
حتما پس از بخور دادن بینی را زیر آب یخ بگیرید و مدتی بگذارید تا وقتی که احساس کنید بینی تان سفت شده است، این کار باعث جلوگیری از افتادگی بینی می شود.
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران

سعی کنید گونه‌های‌تان را با گریم بزرگ‌تر نشان دهید تا بیشتر از بینی به چشم بیایند
 
تهیه  گیره کوچک کننده بینی اصل در ایران
دو شنبه 13 مهر 1394برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : محسن موسوی

فروش ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall 

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

خرید اینترنتی ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

ژل افزایش قد

مطمئن ترین و ارزانترین راه افزایش قد چیست؟

با اطمینان خاطر به همه شما عزیزان اعلام می داریم که ژل افزایش قد ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی جفت 6 دارای خاصیت طبی است و علاوه بر اینکه مشکلی در راه رفتن شما بوجود نمی آورد بلکه به شما کمک می کند تا در مدت زمان استفاده از این محصول,قدم زنی لذت بخش را تجربه کنید.ژل افزایش قد سیلکونی که در فروشگاه اینترنتی جفت 6 عرضه می شود محصول فروشگاه اینترنتی مارکت شاپ است و از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است و شما می توانید از آن تا مدت ها بدون هیچگونه نگرانی از بابت خراب شدن و تغییر حالت محصول استفاده کنید. این خیلی هیجان انگیز است که ژل افزایش دهنده قد بدون دردسر و تنها در عرض چند دقیقه بدون اینکه کسی متوجه شود شما را بلندت نشان می دهد.ژل افزایش دهنده قد به گونه ای طراحی شده که هر زمان که از آن در کفش هایتان استفاده می کنید هیچ کس متوجه جضور پد افزایش دهنده قد نخواهد شد و اصلا به روی راه رفتن شما اثر منفی نمیگذارد.با خیال راحت و بدون استرس می توانید از ژل افزایش قد در کفش های خود استفاده کنید.

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

ژل سیلیکونی افزایش دهنده قد،افزایش دهنده قد تا 5 سانتی متر است

سیلیکون افزایش قد ضد حساسیت است

ژل افزایش دهنده قد متناسب با اورگونومی پا ساخته شده اند

ژل افزایش قد دارای رنگ شفاف-شیشه ای می باشد

ژل افزایش قد بتال قابل تنظیم برای استفاده از 1 الی 5 سانتی متر است.

هر ژل افزایش قد بطور مجزا 1 سانتی متر و قابل جدا شدن است

ژل سیلیکونی افزایش دهنده قد اصل ساخته شده از مواد سیلیکا است

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد بلند شده و از آن لذت ببرید!

این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلندتر نشان میدهند

شما می توانید این ژل ها را از 1 الی 5 سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار

دهید.این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد

و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

                 ژل افزایش قد سیلیکونی اصل                                ژل افزایش قد تقلبی

                      قیمت کالا : 17.000 تومان                                         قیمت کالا : 7٫000 تومان

shop-more-info-buy                        shop-more-info-buy

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

با پد افزایش قد دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید

ژل افزایش قد bitall کم هزینه ترین راه برای قد بلند شدن شماست

سیلیکون های افزایش قد بسیار نرم بوده و در هنگام گذاشتن داخل کفش

از نظر طبی نیز مفید بوده  و باعث راحتی پاهای شما در کفش میشود

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

ژل افزایش قد در کیفیت های مختلفی در بازار موجود است که به دلیل تنوع قیمت باعث

سردرگمی خریدار میشود.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با عرضه محصولات متنوع راه را برای

شما عزیزان باز کرده است

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

چگونه قد بلند شویم بدون اینکه دچار عارضه شویم؟

راحت ترین راه ممکن برای افزایش قد چیست؟

ایا شما هم می خواهید قدتان بلند شود و از کوتاهی درآیید؟

آیا دوست دارید بلند قدتر بنظر بیایید؟

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

مطمئنا رسیدن به قد دلخواه و بلند آرزوی بسیاری از افراد است.حتی افراد قد بلند هم دوست دارند بلندتر از آن چیزی که هستند بنظر بیایند و این یک ویژگی ذاتی بشر است.افزایش قد و رسیدن به قد دلخواه برای همه مهم است.به همین دلیل راه های زیادی برای افزایش قد وجود دارد که اکثر آنها نه تنها جواب نمی دهد بلکه باعث عوارض جبران ناپذیری می شود.بنابراین پیدا کردن راه درست برای قد بلند شدن بسیار مهم است تا در آینده دچار عوارض نشوید.ژل افزایش قد سیلیکونی یک محصول بسیار خوب در این زمینه است که در کفش قرار میگیرد و شما را بلندتر نشان می دهد.این ژل از 10 قسمت تشکیل شده که در هر کفش پنج قسمت قرار می گیرد و هر ژل یک سانتی متر شما را بلند می کند.

                                                 

  ژل افزایش قد سیلیکونی اصل                                ژل افزایش قد تقلبی

        قیمت کالا : 17.000 تومان                                قیمت کالا : 7٫000 تومان

shop-more-info-buy                        shop-more-info-buy

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها

نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: